.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اتصال ۴ روستای میاندورود به شبکه ملی اطلاعات
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران از اتصال ۴ روستای میاندورود به شبکه ملی اطلاعات خبر داد.

 

   

 

به گزارش شمال نیوز ، اسماعیل اعزی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران از ارتقاء تکنولوژی دو سایت همراه اول در شهرستان میاندورود خبر داد و گفت: چهار روستای این شهرستان با جمعیتی بالغ بر ۱۴۷۲ خانوار از خدمات با کیفیت صوت و اینترنت همراه برخوردار شدند.

 

او افزود: با ارتقاء این سایت ها، پنج چهار روستای محمدآباد و ولوجا در بخش گهرباران و روستا‌های لالیم و کیاپی در بخش مرکزی شهرستان میاندورود تامین و به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند.

 

اعزی در ادامه از راه اندازی سایت جدید اپراتور همراه اول در روستای وارمی این شهرستان در آینده نزدیک خبر داد و گفت: با توجه به عدم وجود بستر انتقال برای تامین پهنای باند این سایت، هماهنگی لازم جهت ابلاغ شبکه فیبر نوری به طول ۱۷ کیلومتر از محل منابع مالی دولت به شرکت مخابرات ایران انجام شد و به زودی با پیگیری مخابرات منطقه مازندران اجرایی خواهد شد.

او  افزود: با پیگیری‌های انجام گرفته توسط این اداره کل در سه حوزه سایت جدید، ارتقاء تکنولوژی سایت‌های موجود و ایجاد شبکه فیبر نوری اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان برآورد شده که این اعتبارات تا پایان سال آینده تخصیص یافته و همه روستا‌های بالای ۲۰ خانوار این شهرستان از جمله پروژه‌های روستا‌های سنه کوه، جناسم مربوط به شبکه ملی اطلاعات متصل می‌شوند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.214 seconds.